Marketingová strategie firmy Coca Cola v České Republice

Název práce: Marketingová strategie firmy Coca Cola v České Republice
Autor(ka) práce: Pimek, Cyril
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Vladimíra
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy Coca Cola na českém trhu. Teoretická část zahrnuje obecný popis marketingu, marketingového mixu, typů médií a popis společnosti jak z historického hlediska, tak v současnosti. V rámci práce bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za cíl zjistit charakteristiky nákupního chování respondentů v oblasti kolových nápojů, jejich názor na současnou podobu marketingové komunikace společnosti a jejich reakce na negativní dopad výroby společnosti na lidské zdraví spotřebitelů a životní prostředí. Cílem této práce je uvést čtenáře do teorie problematiky marketingu a následné navrhnutí změn a zlepšení dosavadní marketingové strategie na základě výsledků dotazníkového šetření. Výsledkem bylo mimo jiné zjištění, že respondenti by byli ochotni nápoje Coca-Cola kupovat více, pokud by se negativní dopady výroby těchto nápojů na lidské zdraví spotřebitelů a životní prostředí zmírnily.
Klíčová slova: Nápoje; Cukr; Plast; Coca-Cola; Marketing; Strategie
Název práce: Marketing strategy of The Coca Cola Company in Czech Republic
Autor(ka) práce: Pimek, Cyril
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Vladimíra
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on the marketing strategy of the company on the Czech market. The theory comprises a general description of marketing, marketing mix, types of media and a description of the company from both historical and current point of view. A survey has been conducted with the aim of determination of the shopping characteristics of the respondents drinking carbonated soft drinks, their opinion on the current marketing strategy of Coca-Cola and their reactions regarding the negative influence that the company has on health of their customers and the environment. The aim of the thesis is the introduction into the theory of marketing and the suggestion of possible alternatives to the strategy that the company could pursue. The results have concluded, among other things, that the respondents would be willing to increase the consumption of Coca-Cola drinks if the company acted more responsible in the field of health of their customers and environment.
Klíčová slova: Soft drinks; Coca-Cola; Strategy; Sugar; Plastics; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 20. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70784/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: