Prodej softwaru na zahraniční trh

Název práce: Prodej softwaru na zahraniční trh
Autor(ka) práce: Trněná, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V bakalářské práci se věnuji zefektivnění procesů při prodeji na Software as a Service (SaaS) trh, a to všemu od generace leadů a cenové politiky až po samotný prodej do zahraničí. Pro dosažení cíle jsem použila informací v odborné literatuře, která byla publikována nejúspěšnějšími SaaS firmami. Na základě těchto informací jsem pak zpracovala dotazníkové řešení, které bylo zaměřené na české SaaS firmy, které expandovaly do zahraničí. Došla jsem k závěru, že díky zvyšujícímu užívání online nástrojů při prodeji a digitálnímu přenosu softwarových produktů/služeb se prodej na zahraniční a domácí trh liší pouze některými právními apekty, jako je například ochrana dat zákazníků a autorských práv expandujících firem.
Klíčová slova: zahraničí; prodej; online nástroje; software; SaaS
Název práce: Software sales to foreign market
Autor(ka) práce: Trněná, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is devoted to increasing the efficiency of selling to a Software as a Service (SaaS) market, including everything from lead generation and price policy to selling abroad. To reach the aim of this thesis, I used information from book sources published by the most successful SaaS companies. Based on that information I created a questionnaire solution that was aimed at Czech SaaS companies that have expanded to foreign markets. I reached the conclusion that thanks to the increasing use of online selling tools and digital forms of software, the sales to foreign and domestic markets differ only in a few legal aspects, such as customer's data and privacy protection and copyrights of the expanding companies.
Klíčová slova: foreign markets; software; SaaS (Software as a Service); online tools; sales

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 8. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 26. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70318/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: