Návrh marketingové strategie vybrané firmy

Název práce: Návrh marketingové strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Škopková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá tematikou marketingu a marketingové strategie. Pro svou práci jsem si zvolila firmu Infantka, která se zabývá výrobou ručně šitých kabelek z recyklovaných materiálů. Cílem mé diplomové práce je navrhnout firmě praktická doporučení pro zlepšení marketingové strategie na základě provedené analýzy a vlastního výzkumu. První kapitola se zabývá definováním základních pojmů v oblasti marketingu. Druhá kapitola je zaměřena na analýzu situace na českém trhu. Třetí kapitola se již zaobírá samotnou firmou a analýzou její marketingové strategie. Čtvrtá kapitola shrnuje výsledky vlastního výzkumu a pátá kapitola přináší návrhy na zlepšení.
Klíčová slova: marketiingová strategie; ekologie; udržitelnost
Název práce: Marketing strategy proposal for selected company
Autor(ka) práce: Škopková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The scope of this thesis is to propose marketing strategy for selected company. My selected company – Infantka is a brand of handmade handbags which are produced from recycled materials. The aim of my diploma thesis is to propose practical recommendations for improvement of Infantka´s marketing strategy. The recommendations are based on the analysis of secondary data and primary research. The first chapter defines fundamental terms in the area of marketing. The second one describes the current situation on the Czech market. Third chapter is dedicated to the selected company and the analyses of its marketing strategy. The fourth chapter summarizes results of primary research while fifth chapter proposes recommendations for improvement.
Klíčová slova: sustainability; marketing strategy; ecology

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 2. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 29. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68539/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: