Sociální sítě jako marketingový nástroj

Název práce: Sociální sítě jako marketingový nástroj
Autor(ka) práce: Kazakbaeva, Umida
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sklenák, Vilém
Oponenti práce: Pavlíček, Antonín
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na dnešní marketing na sociálních sítích. Cílem práce bylo prozkoumat a zanalyzovat nástroje marketingu na sítích Facebook a Instagram a na základě získaných znalostí pomoct malé prodejně v rozvoji firemních profilů na těchto sítích. Úvodní část se věnuje základům tradičního marketingu. Dále se kapitola zabývá marketingem online a historií sociálních sítí. Na závěr této části jsou podrobněji probrány sociální sítě Facebook a Instagram, konkrétně jejich historie a marketingové nástroje. Druhá část práce je praktickou, kde se aplikují teoretické znalosti. Na začátku kapitoly se definují cíle společnosti, pak je popsána aplikace nástrojů na prostředí dané firmy. Na závěr jsou představeny výsledky a vyhodnocení použitelnosti nástrojů.
Klíčová slova: online marketing; sociální média; sociální sítě; nástroje internetového marketingu
Název práce: Social networks as a marketing tool
Autor(ka) práce: Kazakbaeva, Umida
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sklenák, Vilém
Oponenti práce: Pavlíček, Antonín
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on today's social media marketing. The aim of this work was to explore and analyze marketing tools on Facebook and Instagram. Then based on the acquired knowledge, to help the small firm with growing its social media profiles.The first chapter of this work is dedicated to theory. The introductory is devoted to the fundamentals of traditional marketing, then it is talked about internet marketing and the history of social media. At the end of this part, the social networks Facebook and Instagram are described in more detail, specifically their history and marketing tools. The second part describes the application of theoretical knowledge. At the beginning of this chapter, the company’s goals are defined. Then it is talked about the marketing strategy and implementation of marketing tools. To conclude this section, the results and evaluation of the usability of these tools are presented.
Klíčová slova: online marketing; social media; social networks; online marketing tools

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační média a služby
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačního a znalostního inženýrství

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 12. 2019
Datum podání práce: 6. 5. 2020
Datum obhajoby: 18. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71913/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: