Návrh uživatelského rozhraní pro chytré brýle
Název práce: | User Interface Concept for Smart Glasses |
---|---|
Autor(ka) práce: | Poláček, Robert |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Vondra, Zdeněk |
Oponenti práce: | Dědic, Filip |
Jazyk práce: | English |
Abstrakt: | The goal of this thesis is to design a concept of the user interface for smart glasses for everyday personal use, that should help developers to make digital products for this platform.The theoretical part contains an analysis of manufacturers’ approaches to user interfaces inside smart glasses. The first section is a list of models, currently available in the market. The second section aims to collect important information, that helps to design the user interface concept (elements’ placement in user’s point of view, user experience evolution and user needs). The third section aims to summarize current visual design approaches in extended reality industry. The practical part is the concept of the user interface itself, based on the research from the theoretical part. The concept includes optimal ways to control smart glasses, their physical characteristics, user interface components, suggested apps list and visual design recommendations. |
Klíčová slova: | Smart Glasses; User Interface; Design |
Název práce: | Návrh uživatelského rozhraní pro chytré brýle |
---|---|
Autor(ka) práce: | Poláček, Robert |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Vondra, Zdeněk |
Oponenti práce: | Dědic, Filip |
Jazyk práce: | English |
Abstrakt: | Cílem této práce je vypracovat návrh uživatelského rozhraní chytrých brýlí pro každodenní osobní využití, který by měl vývojářům pomoci tvořit digitální produkty pro tuto platformu.Teoretická část obsahuje rozbor výrobců chytrých brýlí a jejich přístupů k uživatelskému rozhraní. První sekcí je seznam modelů, které jsou v současné době dostupné na trhu. Druhá sekce je zaměřena na shromáždění důležitých informací, které pomohou vytvořit návrh uživatelského rozhraní (umístění prvků v okolí uživatele, evoluce uživatelské zkušenosti a potřeby koncového uživatele). Třetí sekce je zaměřena na shrnutí současných výtvarných přístupů v oblasti rozšířené reality.Praktická část obsahuje samotný návrh uživatelského rozhraní na základě výzkumu z teoretické části. Návrh zahrnuje vhodné způsoby ovládání chytrých brýlí, jejich fyzické vlastnosti, prvky uživatelského rozhraní, seznam základních aplikací a doporučení ohledně výtvarného pojetí. |
Klíčová slova: | Chytré brýle; Uživatelské rozhraní; Návrh |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra multimédií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 13. 10. 2019 |
---|---|
Datum podání práce: | 8. 5. 2020 |
Datum obhajoby: | 23. 6. 2020 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/71250/podrobnosti |