Strategická analýza

Název práce: Strategická analýza
Autor(ka) práce: Ježková, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Boukal, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je provést strategickou analýzu společnosti PINKO, a. s. Tato společnost působí v mlékárenském odvětví a specializuje se především na výrobu zmrzliny. Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány vybrané nástroje a metody strategické analýzy na základě zvolené literatury. V praktické části jsou následně tyto metody aplikovány na vybraný podnik. Analyzováno je jak makrookolí a mikrookolí podniku, tak i vnitřní zdroje a schopnosti podniku. Výsledky analýz jsou následně shrnuty a sumarizovány pomocí SWOT analýzy. Závěrem práce jsou na základě výsledků analýz formulována konkrétní strategická doporučení pro společnost.
Klíčová slova: VRIO analýza; PESTEL analýza; Finanční analýza; Strategická analýza; Porterův model pěti sil; SWOT analýza
Název práce: Strategic analysis
Autor(ka) práce: Ježková, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Boukal, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelors thesis is to carry out a strategic analysis of company PINKO, a. s. This company operates in dairy sector and specializes mainly in production of ice cream. The bachelors thesis is divided into two parts, the theoretical part and practical part. The theoretical part describes the tools and methods of strategic analysis based on literature. In practical part are these tools and methos applied on selected company. The results from analyses are summarized in a SWOT analysis. At the end of thesis are formulated specific strategic recommendations for company based on results from analysis.
Klíčová slova: Financial analysis; SWOT analysis; Strategic analysis; PESTEL analysis; Porter’s five forces model; VRIO analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 12. 2019
Datum podání práce: 12. 5. 2020
Datum obhajoby: 3. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71831/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: