Analýza business modelu – Detoxboudy

Název práce: Analýza business modelu – Detoxboudy
Autor(ka) práce: Pohl, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Jana
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje analýze business modelu projektu zážitkových glampingových pobytů Detoxboudy, který vznikl jako skupinový projekt v rámci předmětu 3PO301 Sociální podnikání. Cílem je sestavit business model tohoto podnikatelského záměru a zanalyzovat jeho proveditelnost. Pro zobrazení business modelu je využita koncepce Lean Canvas od Ash Maurya, která je adaptací původní koncepce Canvas od Alexandra Osterwaldera a Yvese Pigneura určenou primárně pro začínající podniky. Pro lepší pochopení zákaznických potřeb je proveden kvalitativní průzkum pomocí polo-strukturovaných rozhovorů se sedmi zástupci cílových skupin. Dále jsou provedeny analýza okolí, PESTLE, a analýza silných a slabých stránek a příležitostí a hrozeb, SWOT. Na konci je na základě nových poznatků sestaven modifikovaný business model Lean Canvas.
Klíčová slova: Lean Canvas; Glamping; Think Week; Business model
Název práce: Business model analysis – Detoxboudy
Autor(ka) práce: Pohl, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Jana
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis deals with the analysis of the business model of the project of experiential glamping stays Detoxboudy, which was created as a group project within the subject 3PO301 Social Entrepreneurship. The aim is to compile a business model of this project and analyse its feasibility. Ash Maurya's Lean Canvas concept, which is an adaptation of the original Canvas concept by Alexander Osterwalder and Yves Pigneur, intended primarily for start-ups, is used to show the business model. To better understand customer needs, a qualitative research is conducted using semi-structured interviews with seven representatives of target groups. Furthermore, an analysis of the environment, PESTLE, and an analysis of strengths and weaknesses and opportunities and threats, SWOT, are performed. At the end, a modified Lean Canvas business model is compiled based on new knowledge.
Klíčová slova: Business model; Lean Canvas; Glamping; Think Week

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 2. 2020
Datum podání práce: 13. 5. 2020
Datum obhajoby: 28. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72424/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: