Využití internetových médií v online marketingové strategii firmy

Název práce: Využití internetových médií v online marketingové strategii firmy
Autor(ka) práce: Kurzová, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Nguyenová, Viet Trinh Nguyenová
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá trendem sociálních médií a jejich využití v online marketingové strategii firmy. Současný trend propojení světa a spotřebitelů online a pomocí sociálních sítí se netýká pouze malých značek, ale i velkých firem. Pro marketéry bývá výzvou efetivně komunikovat ke svým zákazníkům v online prostředí a přes sociální sítě. Cílem práce je zaměřit se na konkrétní internetové nástroje a zjistit, jak je lze efektivně využít v online marketingové strategii české značky spodního prá... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: placená reklama na Instagramu; Lorii; online marketingová strategie; Instagram; influencer marketing
Název práce: Usage of the internet media in company´s online marketing strategy
Autor(ka) práce: Kurzová, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Nguyenová, Viet Trinh Nguyenová
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master thesis deals with the trend of social media and their use in the company´s online marketing strategy. The current trend of connecting the world and consumers online and using social networks applies not only to small brands, but also to large companies. Therefore for marketers, it is a challenge to communicate emotionally to their customers in an online environment via social networks. The aim of the study is to focus on specific internet tools and find out how they can be effective... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: online marketing strategy; Instagram; influencer marketing; Instagram Ads; Lorii

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 10. 2019
Datum podání práce: 13. 5. 2020
Datum obhajoby: 10. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71874/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: