Strategie vybrané firmy

Název práce: Strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Sebová, Simona
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou strategického plánování a řízení se zaměřením na růstové strategie vybrané společnosti TON a.s. Předmětná společnost je českým výrobcem ohýbaného nábytku ze dřeva, který vyváží do 70 zemí napříč světem. Cílem práce je na základě výstupů teoretické části, analýzy trhu dřevěného nábytku, jakož i konkurenční a vnitropodnikové analýzy navrhnout vhodné exportní příležitosti pro společnost TON a.s., případně obecnou modifikaci jejího produktového portfolia. Práce je členěna do čtyř kapitol, z nichž první dvě tvoří část teoretickou. Ta poskytuje východiska pro praktickou část práce. Na základě získaných informací v průběhu práce jsou v závěru formulovány produktové a expanzivní příležitosti pro společnost TON a.s.
Klíčová slova: růstové strategie; TON; design; zahraniční expanze; strategické řízení; strategie; ohýbaný nábytek
Název práce: Strategy of a chosen company
Autor(ka) práce: Sebová, Simona
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis deals with a strategic planning and management with a focus on growth strategies of the chosen company TON a.s. This company is a Czech producer of bent furniture made of wood which exports to 70 countries worldwide. The aim of the thesis is to propose the most suitable expansion opportunities and modification of the product's portfolio based on the internal and external analysis. The thesis is split into four chapters, the first two of which are theoretical. These provide a basis for the practical part of the thesis. Based on the findings throughout the thesis, product's and expansion opportunities are drawn in the end of the thesis.
Klíčová slova: strategy; foreign expansion; bent furniture; TON; design; strategic management; strategic planning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 8. 2019
Datum podání práce: 25. 6. 2020
Datum obhajoby: 27. 8. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70305/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: