Zavádění nového výrobku na trh (pořadač "One tip")

Název práce: Zavádění nového výrobku na trh (pořadač "One tip")
Autor(ka) práce: Kotrlová, Iva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Petříčková, Margit
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem práce je zavedení nového pořadače OneTip na trh, cílem bylo zhodnotit správnost a vhodnost použitých marketingových nástrojů. V marketingových doporučeních jsou definovány kritické body projektu a návrh vlastního řešení.
Klíčová slova: marketingový mix; inovace; zavedení nového výrobku
Název práce: New product launch of lever arch file OneTip
Autor(ka) práce: Kotrlová, Iva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Petříčková, Margit
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
A main topic of thesis has been new product launch of lever arch file OneTip. The goal has been to evaluate propriety and correctness of marketing tools used. I defined crucial project points and set up my own solutions and proposals in marketing recommendation chapter.
Klíčová slova: marketing mix; innovation ; new product launch

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 2. 2008
Datum podání práce: 15. 12. 2008
Datum obhajoby: 28. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15273/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: