Online marketingová komunikace vybrané firmy na trhu jezdeckých potřeb pro koně

Název práce: Online marketingová komunikace vybrané firmy na trhu jezdeckých potřeb pro koně
Autor(ka) práce: Swami, Tommy
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Navrátil, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je zhodnotit aktuální online marketingovou komunikaci vybrané firmy, její význam a využití na trhu jezdeckých potřeb. V teoretické části jsou nastíněny všechny klíčové pojmy a využité marketingové kanály ve vztahu k analyzované firmě. Praktická část se věnuje analýze trhu, konkurence a témat prostřednictvím analytické platformy WebMedea, která na základě dat ukazuje pohled na tento specifický trh. Rovněž jsou analyzovány jednotlivé využité marketingové kanály firmy prostřednictvím příslušných analytických nástrojů a samotný web firmy. Práce je doplněna daty z dotazníkového šetření, které ilustruje chování spotřebitelů v tomto segmentu na českém trhu. Závěr práce obsahuje zhodnocení analyzovaných dat a strategická východiska pro další propagaci firmy.
Klíčová slova: jezdecké potřeby ; analýza; sociální sítě; online marketing; reklama ve vyhledávačích
Název práce: Online marketing comunication of a selected company in the equestrian market
Autor(ka) práce: Swami, Tommy
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Navrátil, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to evaluate the current online marketing communication of a selected company, its importance, and its use in the equestrian market. The theoretical part outlines all key concepts and marketing channels used in relation to the analyzed company. The practical part is devoted to the analysis of the market, competition, and topics through the analytical platform WebMedea, which based on the data shows a view of this specific market. The individual marketing channels used by the company are also analyzed through appropriate analytical tools and the company’s website itself. The work is supplemented by data from a questionnaire survey, which illustrates the behavior of consumers in this segment in the Czech market. The conclusion of the thesis contains an evaluation of the analyzed data and strategic starting points for further promotion of the company.
Klíčová slova: online marketing; search engine advertising; social media; horse riding equipment; analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 12. 2019
Datum podání práce: 24. 8. 2020
Datum obhajoby: 9. 9. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71906/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: