Návrh marketingové strategie pro společnost Wondersis s.r.o

Název práce: Návrh marketingové strategie pro společnost Wondersis s.r.o
Autor(ka) práce: Tran, Thuy Trang
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá společností Wondersis, která na český trh dováží korejskou kosmetiku. Hlavním cílem práce je pro tuto společnost navrhnout vhodnou marketingovou strategii. Práce je tvořena dvěma částmi, první část je zaměřena na teoretické znalosti, kde autorka popisuje jednotlivé oblasti marketingu. Poznatky z první část jsou použity pro analyzování marketingu ve společnosti Wondersis, a to zejména prostředí podniku a jeho marketingového mixu. Vlastní výzkum je tvořen kvalitativní i kvantitativní složkou. Na základě výsledků marketingové analýzy společnosti a empirického výzkumu byly společnosti Wondersis doporučeny návrhy ke zlepšení.
Klíčová slova: sociální média; reklama; marketingový mix; marketingová strategie; digitální marketing
Název práce: Proposal marketing strategy for company Wondersis s.r.o
Autor(ka) práce: Tran, Thuy Trang
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the company Wondersis, which imports Korean cosmetics to the Czech market. The main goal of this work is to design suitable marketing strategies for the company. The work consists of two parts, the first part is focused on theoretical knowledge, where the author describes the various areas of marketing. The findings from the first part are used to analyze marketing in the company Wondersis and to analyze the business environment, marketing mix. Empricical research consists of qualitative and quantitative methods. On the basis of outcomes of the analysis empirical research author wil recommend suggestions for improvement for Wondersis company.
Klíčová slova: digital marketing; marketing mix; social media; advertising; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 11. 2019
Datum podání práce: 25. 8. 2020
Datum obhajoby: 9. 9. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72308/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: