Marketing v developmentu

Název práce: Marketing v developmentu
Autor(ka) práce: Gottwaldová, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Hlavička, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce s názevem Marketing v developmentu se zaměřuje na sestavení marketingového plánu developerského projektu. Východiskem pro sestavení tohoto plánu je seznámení se základními pravidly v developmentu a s jednotlivými fázemi developerského procesu. Dálším důležitým bodem a podkladem je marketingový výzkum. Samotný plán se týká fiktivního administrativního projektu v Praze. Je doplněn o praktické rady, jak realizovat některé marketingové nástroje v praxi a také připomíná jejich význam. Celkový navržený marketingový plán by mohl tedy sloužit jako návod pro sestavování podobných marketingových plánů na administrativní projekty.
Klíčová slova: marketing; marketingový plán; development
Název práce: Marketing in Development
Autor(ka) práce: Gottwaldová, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Hlavička, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis named Marketing in Development focuses on the compilation of a marketing plan for a development project. This plan is based on the set of fundamental rules relating to development and the particular phases of a development process. A marketing survey is another important starting point and issue. The plan itself is aimed at developing a fictitious office project in Prague. It also contains some practical suggestions on how to apply some marketing tools in practice and, moreover, it points out their importance. The overall marketing plan might therefore be used as guidelines for making similar marketing plans for the development of office projects.
Klíčová slova: marketing; marketing plan; development

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 3. 2008
Datum podání práce: 17. 12. 2008
Datum obhajoby: 28. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15041/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: