Digitální transformace Podnikohospodářské fakulty VŠE

Název práce: Digitální transformace Podnikohospodářské fakulty VŠE
Autor(ka) práce: Křivanec, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Digitální svět dnešní doby je specifický dynamickým prostředím, rychlými změnami na trhu produktů a služeb a rapidním technologickým vývojem. Cílem této práce je vytvořit strategii digitální transformace Fakulty podnikohospodářské VŠE, aby i ona, jako poskytovatel vzdělávací služby, byla schopna reagovat na měnící se požadavky pracovního trhu. První část práce vytváří teoretický rámec digitální transformace. Zařazuje ji do historického kontextu, popisuje disruptivní síly, které jsou příčinou této celosvětové změny a následně se zaměřuje na hlavní oblasti firemního řízení, kterých se digitální transformace dotýká. Druhá část je rozdělená do tří oddílů: Oddíl analýz, oddíl obsahu a tvorby strategie a oddíl proveditelnosti. Práce analyzuje zájmy a motivace stakeholderů, analyzuje vnitřní a vnější prostředí fakulty a vytváří byznys model fakulty. Celá analytická část je pak uvedena do CCQ frameworku. V obsahu strategie se věnujeme transformaci interních procesů, modifikaci studijního modelu a vedlejším činnostem fakulty. Na závěr definujeme cíle a dopady strategie, soustředíme se na zdroje financování strategie a rizika s ní spojená. Cílem strategie je vytvoření komplexního plánu, jak zajistit relevantnost a vysokou kvalitu vzdělání Fakulty podnikohospodářské i v dalších letech.
Klíčová slova: podnikohospodářská fakulta; digitální transformace; školství; vzdělávání; personalizovaná výuka; strategie
Název práce: Digital transformation of the Business Administration Faculty
Autor(ka) práce: Křivanec, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The digital world in the 21st century is specified by the dynamic environment, fast-paced changes in the market, and rapid technological growth. The goal of the thesis is to create the digital transformation strategy of the Business Administration faculty of the University of Economics in Prague, so it can provide educational services and is agile enough to react to all requirements of the market. The first part focuses on building the theoretical basis of digital transformation and putting it into the context of previous industrial revolutions. Disruptive forces are described which are the source of the global change. Finally, it focuses on business operations and how they are affected by the transformation. The second part is divided into three sections: Analysis section, strategy content, and feasibility study. First, it focuses on the goals and motivation of the stakeholders using our own research. Following up, it analyzes the inner and outer environment. Using the analysis data and theoretical basis it creates a Business model of the faculty and CCQ framework. Next, its focuses on the strategy content, specifically on the internal process transformation, flexibility, and modification of education plan and other side activities. In the end, it sets goals and KPIs we should track, finds the funding for the strategical changes, and identifies the risks and their mitigation. The goal is to create a complex strategy to ensure the future of the faculty and retain its high standards.
Klíčová slova: Digital transformation; Business administration faculty; education; personalized learning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 11. 2019
Datum podání práce: 16. 12. 2020
Datum obhajoby: 25. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71806/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: