Využití sociálních sítí v marketingu

Název práce: Využití sociálních sítí v marketingu
Autor(ka) práce: Loukotová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je představit běžecký e-shop Top4Running a zanalyzovat jeho marketingovou strategii na sociálních sítích, zejména na Facebooku, Instagramu a YouTube. Na základě získaných informací, porovnání s konkurencí a zjištěných nedostatků byla následně navrhnuta doporučení, která by v budoucnu měla vést k jejímu zdokonalení.
Klíčová slova: Sociální sítě; YouTube; Marketing; Online marketing; Facebook; Instagram
Název práce: Use of social media in marketing
Autor(ka) práce: Loukotová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this diploma thesis is to introduce e-shop Top4Running and analyze its marketing strategy on social networks, especially on Facebook, Instagram and YouTube. Based on the information obtained, a comparison with the competition and the identified shortcomings, recommendations were subsequently proposed, which should lead to the improvement of social media strategy in the future.
Klíčová slova: Instagram; Social media; Facebook; YouTube; Marketing; Online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 2. 2020
Datum podání práce: 21. 11. 2020
Datum obhajoby: 19. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72480/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: