Komunikační strategie společnosti Deloitte

Název práce: Komunikační strategie společnosti Deloitte
Autor(ka) práce: Lomakina, Anastasia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této bakalářské práce je komunikační strategie společnosti Deloitte. Cílem této práce je navržení doporučení k aktuální komunikační strategie, která přispěje k efektivnějšímu dosažení marketingových a firemních cílů. Jako zvolená metoda pro dosažení stanoveného cíle je vybrána analýza nynější komunikační strategie dané firmy.
Klíčová slova: komunikační strategie; Deloitte; marketingová komunikace
Název práce: Communication strategy of Deloitte
Autor(ka) práce: Lomakina, Anastasia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this bachelor thesis is the communication strategy of Deloitte. The aim of this work is to propose recommendations for the current communication strategy, which will contribute to a more effective achievement of marketing and corporate goals. The analysis of the current communication strategy of the given company is chosen as the method for achieving the set goal.
Klíčová slova: communication strategy; Deloitte; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 2. 2020
Datum podání práce: 27. 11. 2020
Datum obhajoby: 19. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72624/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: