Komparace efektivnosti online marketingu dvou firem z různých oborů podnikání

Název práce: Komparace efektivnosti online marketingu dvou firem z různých oborů podnikání
Autor(ka) práce: Krásný, Daniel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Šauer, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním a vyhodnocením efektivnosti online marketingu dvou firem z různých oborů podnikání. Srovnání je provedeno na základě reálných dat získaných během marketingové komunikace za určité časové období. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se nejprve zaobírá obecným pojetím marketingu, vymezením online marketingu, nástroji využívanými v online marketingu, definuje měření a metriky využívané k vyhodnocování výsledků efektivnosti komunikace a rozebírá nové trendy v oboru. V praktické části je provedena analýza marketingové komunikace firem, která je zakončena interpretací a vyhodnocením, komparací výsledků a doporučeními.
Klíčová slova: Analytika; Marketing; Online marketing; Vyhodnocení efektivnosti
Název práce: Comparison of the effectiveness of online marketing of two companies from different fields of business
Autor(ka) práce: Krásný, Daniel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Šauer, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis deals with the comparison and evaluation of the effectiveness of online marketing of two companies from different business fields. The comparison is made on the basis of real data obtained during marketing communication for a certain period of time. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the general concept of marketing, the definition of online marketing, tools used in online marketing, defines the measurements and metrics used to evaluate the results of communication effectiveness and discusses new trends in the field. In the practical part, an analysis of marketing communication of companies is performed, which ends with interpretation and evaluation, comparison of results and recommendations.
Klíčová slova: Online marketing; Efficiency evaluation; Analytics; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 1. 2020
Datum podání práce: 3. 12. 2020
Datum obhajoby: 10. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72105/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: