Positioning značky Garden Gourmet

Název práce: Positioning značky Garden Gourmet
Autor(ka) práce: Valášková, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Magálová, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou positioningu značky Garden Gourmet, kterou má ve svém portfoliu společnost Nestlé s.r.o. Cílem bylo zhodnotit positioning značky na základě vnímání spotřebitelů a vývoji trhu alternativních náhrad masa. Bylo zjištěno, že positioning značky je velmi dobře nastaven, nicméně byly navrženy změny a úpravy na základě výzkumu práce.
Klíčová slova: Značka; Positioning; Spotřebitel; Marketing
Název práce: Brand Positioning Garden Gourmet
Autor(ka) práce: Valášková, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Magálová, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the issue of positioning the Garden Gourmet brand, which Nestlé s.r.o. has in its portfolio. The aim was to evaluate the positioning of the brand based on consumer perception and the development of the market for alternative meat substitutes. It was found that the positioning of the brand is very well set, however, changes and adjustments were proposed based on research work.
Klíčová slova: Positioning; Brand; Marketing; Consumer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 2. 2020
Datum podání práce: 4. 12. 2020
Datum obhajoby: 19. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72413/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: