Je obchodní strategie společnosti DJI v Německu účinná?

Název práce: Is business strategy of DJI effective in Germany?
Autor(ka) práce: Qi, Zuding
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The core objective of this paper is to identify the effectiveness of DJI’s business strategy in German market and how to improve it. This paper identified an advantageous macro environment and a huge market potential of the drone sector in Germany. And, a research was conducted to understand whether DJI operates an effective business model. Meanwhile, this paper identified that the need from different groups of customers is met by a wide product mix for DJI. A primary survey was conducted to identify who are DJI’s main customers and what’s the main buying motivation. Finally, this paper identified the female market as a potential market in German market and how to improve the business strategies based on the need of female customers.
Klíčová slova: Drone industry; DJI; Business model canvas; Product mix; SAFe model
Název práce: Je obchodní strategie společnosti DJI v Německu účinná?
Autor(ka) práce: Qi, Zuding
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je posouzení účinnosti obchodní strategie DJI na německém trhu a navrhnout, jak ji zlepšit. Tento dokument identifikoval výhodné makro prostředí a obrovský tržní potenciál dronového sektoru v Německu. Provedl jsem výzkum s cílem pochopit, zda DJI provozuje efektivní obchodní model. Zjistil jsem, že potřeby různých skupin zákazníků uspokojuje široký sortiment produktů DJI. Byl proveden primární průzkum s cílem zjistit, kdo jsou hlavní zákazníci společnosti DJI a jaká je hlavní motivace nákupu. Nakonec tento dokument identifikoval zákaznice jako potenciální trh v Německu a navrhuje zlepšení obchodní strategie založené na potřebách zákaznic.
Klíčová slova: Drone; DJI; Obchodní model canvas; Mix produktů; SAFe model

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 4. 2019
Datum podání práce: 4. 12. 2020
Datum obhajoby: 27. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69598/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: