Podnikatelský záměr na založení obchodu s farmářskými produkty

Název práce: Podnikatelský záměr na založení obchodu s farmářskými produkty
Autor(ka) práce: Kopecký, Pavel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Zadražil, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je vytvoření podnikatelského plánu na založení prodejny s farmářskými produkty v centru Plzně. Podnikatelský záměr využívá příležitosti zájmu spotřebitelů o tyto produkty. Teoretická část práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu od počátečního podnikatelského záměru, který je ověřován v analýze prostředí. Popsány jsou všechny složky prostředí podniku a možnosti, jak je zkoumat. Dále je popsán postup sestavení samotného podnikatelského plánu, který se skládá z funkčních plánů, tj. marketingové strategie, finančního plánu, hodnocení rizik a dalších částí. Výhodou tohoto podnikatelského záměru je, že v dané lokalitě již existuje zákaznická základna pro daný sortiment. Po zhodnocení očekávané efektivity a rizik je projekt doporučen k realizaci, avšak po stabilizaci současné situace na trhu spojené s pandemií koronaviru.
Klíčová slova: Podnikání; Podnikatelský plán; SWOT analýza; Obchod s farmářskými produkty
Název práce: Business plan for establishing a shop with farm products
Autor(ka) práce: Kopecký, Pavel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Zadražil, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the work is to create a business plan for the establishment of a store with farm products in the center of Pilsen. The business plan takes advantage of consumer interest in these products. The theoretical part of the work deals with the creation of a business plan from the initial intention, which is verified in the analysis of the environment. All components of the business environment and options for examining them are described. Furthermore, the procedure of compiling the business plan itself is described, which consists of functional plans, ie marketing strategy, financial plan, risk assessment and other parts. The advantage of this business plan is that there is already a customer base for the given assortment in the given locality. After evaluating the expected effectiveness and risks, the project is recommended for implementation, but after stabilizing the current market situation associated with the coronavirus pandemic.
Klíčová slova: SWOT analysis; Business; Business plan; Shop with farm products

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2016
Datum podání práce: 4. 12. 2020
Datum obhajoby: 18. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58840/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: