Tato práce se zabývá přípravou seriálu propagujícího ekologické myšlení skrze cestování. Dává si za cíl poskytnout doporučení, jak vytvořit crowdfundingovou kampaň za účelem získání peněz na tvorbu seriálu a následně doporučení, jak tvořit samotný seriál. Práce začíná fází získávání prostředků skrze crowdfundingovou kampaň pro náklady, které budou spojeny se samotnou tvorbou. Popisuje kompletní proces analýzy kampaní na Startovač.cz a HitHit.cz od získání dat s pomocí web miningových metod přes ... zobrazit celý abstraktTato práce se zabývá přípravou seriálu propagujícího ekologické myšlení skrze cestování. Dává si za cíl poskytnout doporučení, jak vytvořit crowdfundingovou kampaň za účelem získání peněz na tvorbu seriálu a následně doporučení, jak tvořit samotný seriál. Práce začíná fází získávání prostředků skrze crowdfundingovou kampaň pro náklady, které budou spojeny se samotnou tvorbou. Popisuje kompletní proces analýzy kampaní na Startovač.cz a HitHit.cz od získání dat s pomocí web miningových metod přes přípravu dat až po získávání zajímavých doporučení pro tvorbu kampaně s pomocí data miningových nástrojů. Výstupem této části práce je sada doporučení, jak zvýšit šanci na úspěch crowdfundingové kampaně. Druhá část si dává za cíl umožnit tvůrci seriálu dosáhnout kvality někde mezi běžnými tvůrci pro YouTube a profesionálními televizními seriály. Snaží se poskytnout návod, jak s pomocí znalosti scenáristických a dalších teoretických pravidel dodat cestovatelsko-ekologickému dokumentu příběh a přitažlivost v očích diváka. Výstupem této části jsou dva scénáře, na kterých jsou ilustrovány zmiňované teoretické koncepty a sada doporučení pro tvorbu videa prezentujícího projekt na crowdfundingové platformě. |