Postupy UX v procesu návrhu mobilní aplikace
Název práce: | Postupy UX v procesu návrhu mobilní aplikace |
---|---|
Autor(ka) práce: | Frolova, Anastasia |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Gála, Libor |
Oponenti práce: | Kučera, Jan |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem této diplomové práce je návrh a tvorba digitálního prototypu mobilní aplikace pro podporu vyhledávání sportovních aktivit zohledňující postupy User Experience. Práce se zaměřuje na teoretický rozbor a sjednocení pojmů User Experience Design (UXD) a oblastí souvisejících s jeho tvorbou. Jsou zde popsané základní přístupy k tvorbě UXD, jeho začlenění do cyklu vývoje softwaru a seznámení se s technikami, které lze ve fázích vývoje využít. Dále se práce zaměřuje na představení digitálního prototypu, jeho pozici v životním cyklu softwaru a na popis základních heuristik a principů, které jsou základem pro jeho návrh. V rámci práce je následně proveden návrh a tvorba digitálního prototypu se zřetelem na pravidla vymezená v teoretické části. Výsledkem práce je navržený a řádně otestovaný digitální prototyp mobilní aplikace. |
Klíčová slova: | návrh uživatelského prožitku; mobilní aplikace; digitální prototyp; SDLC; uživatelský prožitek |
Název práce: | UX practices in the design process of mobile application |
---|---|
Autor(ka) práce: | Frolova, Anastasia |
Typ práce: | Diploma thesis |
Vedoucí práce: | Gála, Libor |
Oponenti práce: | Kučera, Jan |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The main goal of this master's thesis is to design and create the digital prototype of the mobile application focused on searching for sport activities using the User Experience (UX) practices. This thesis provides the information about the User Experience Design (UXD) and related topics. The thesis describes the basic approach to the UXD, its integration into a software development lifecycle and introduces techniques that can be used in the development phases. Subsequently, this thesis focuses on the representation of the digital prototype and its position in the software development lifecycle. Furthermore, the thesis describes basic heuristics and principles that are essential for designing a digital prototype. As part of the thesis author designs and creates the digital prototype based on the information described in the theoretical part. The final result of the thesis is a designed and properly tested digital prototype of the mobile application. |
Klíčová slova: | User Experience; User Experience Design; mobile application; digital prototype; SDLC |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie |
---|---|
Typ studijního programu: | Magisterský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Ing. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 1. 9. 2019 |
---|---|
Datum podání práce: | 7. 12. 2020 |
Datum obhajoby: | 26. 1. 2021 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/70989/podrobnosti |