VNÍMÁNÍ SPOLEČENSKÉ ODPOVĚDNOSTI FIRMY NESTLÉ

Název práce: VNÍMÁNÍ SPOLEČENSKÉ ODPOVĚDNOSTI FIRMY NESTLÉ
Autor(ka) práce: Luňák, Šimon
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Role společenské odpovědnosti roste na důležitosti celosvětově i v České republice. To si uvědomují i firmy a ve stále větším počtu implementují do svých podnikatelských strategií společensky odpovědné koncepty a projekty. Tato diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firmy Nestlé a jejího vlivu na brand image. Dále pak zkoumá vliv společenské odpovědnosti firem v potravinářském průmyslu na nákupní chování jejich spotřebitelů. Cílovou skupinou pro tuto práci jsou muži a ženy z generace mileniálů. Teoretická část popisuje pojem společenská odpovědnost firem a její vztah k brand image a nákupnímu chování. Přechodem mezi teoretickou a praktickou části je kapitola o firmě Nestlé, která popisuje konkrétní strategii a společensky odpovědné projekty společnosti. Praktická část práce pak obsahuje výstupy kvantitativního výzkumu skrze dotazníkové šetření. Z výzkumu vyplývá rostoucí důležitost společenské odpovědnosti u českých mileniálů a je dokázán přímý vliv společenské odpovědnosti firem na brand image a nákupní chování spotřebitelů.
Klíčová slova: společenská odpovědnost firem; nákupní chování; brand image; mileniálové
Název práce: Perception of Nestlé's corporate social responsibility
Autor(ka) práce: Luňák, Šimon
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The role of social responsibility is growing in importance worldwide and in the Czech Republic as well. Companies are aware of this situation and implement socially responsible concepts and projects into their business strategies. This master thesis is focused on issue of Nestlé´s corporate social responsibility and its affects on brand image. It also examines the impact of corporate social responsibility on the shopping behavior of consumers in the food industry. The target group of this master thesis are men and women of millennial generation. The theoretical part of this thesis describes the term of corporate social responsibility and its relationship to brand image and consumer shopping behavior. The transition between the theoretical and practical part is a chapter about Nestlé which describes the specific strategy and socially responsible projects of the company. The practical part of the thesis contains the outputs of quantitative research through a questionnaire survey. The research shows the growing importance of corporate social responsibility among millennials and proves the direct impact of corporate social responsibility on the brand image and shopping behavior of consumers.
Klíčová slova: corporate social responsibility; shopping behavior; brand image; millennials

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 7. 2019
Datum podání práce: 12. 12. 2020
Datum obhajoby: 27. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70176/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: