Možnosti marketingové orientace fundraisingu charit

Název práce: Možnosti marketingové orientace fundraisingu charit
Autor(ka) práce: Macháčková, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Bursíková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce pojednává o fundraisingu neziskových organizací. Zaměřuje se především na stránku komunikace a strategie fundraisingu. V teoretické části seznamuje čtenáře se základními pojmy použivánými ve fundraisingu, dále popisuje metody a nástroje fundraisingu. Praktická část se věnuje zhodnocení a srovnání australské charitativní organizace Anglicare Sydney a české charitativní organizaci ? Arcidiecézní charita Praha. V dipl. práci jsou popsány a zhodnoceny silné a slabé stránky kampaní a některých komunikačních materiálů. Autorka využívá vlastních zkušeností z odborné pracovní stáže v Anglicare Sydney a získáných poznatků z návštěv pracovníků Arcidiecézní charity Praha.
Klíčová slova: dárce; filantropie; direct mail; komunikační mix; Anglicare; Arcidiecézní charita Praha; dobročinná organizace; fundraising
Název práce: Marketing orientation of charity fundraising
Autor(ka) práce: Macháčková, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Bursíková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 9. 2006
Datum podání práce: 7. 9. 2006
Datum obhajoby: 12. 9. 2006
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3812/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: