Marketingová a komunikační strategie značky Rossmann na českém trhu

Název práce: Marketingová a komunikační strategie značky Rossmann na českém trhu
Autor(ka) práce: Dembická, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií s důrazem na komunikační strategii společnosti Rossmann na českém trhu. Jejím cílem je kriticky zhodnotit obě zmíněné strategie a navrhnout doporučení na jejich zlepšení. Práce je rozdělena na dvě hlavní kapitoly, teoretickou a praktickou. Praktická část má formu případové studie, na jejímž konci je SWOT analýza výsledků výzkumu.
Klíčová slova: Rossmann; marketingová komunikace; marketing; marketingová strategie
Název práce: Marketing and communication strategy of Rossmann on the Czech market
Autor(ka) práce: Dembická, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deal with marketing strategy focused mainly on marketing communication of the company Rossmann drogerie on the Czech market. The aim of the thesis is to critically evaluate those strategies and propose recommendations for its improvement. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. Practical part has a form of a case study which is concluded by SWOT analysis of research´s results.
Klíčová slova: marketing strategy; marketing communication; Rossmann; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 6. 2020
Datum podání práce: 18. 4. 2021
Datum obhajoby: 9. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73520/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: