Marketingová strategie společnosti Birki

Název práce: Marketingová strategie společnosti Birki
Autor(ka) práce: Schrommová, Helena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Marketingová a komunikační strategie se stává v posledních letech nedílnou součástí firemních aktivit. Neznamená to však, že každý podnik drží krok s novými trendy a technologiemi v oblasti marketingové komunikace a je proto nutné vytvořit analýzu současná situace v daném podniku. Zejména proto se tato diplomová práce zaměřuje na teoretické pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace, které byly použity při řešení případové studie. Hlavní část této práce se zaměřuje na kritické zhodnocení současné marketingové a komunikační strategie společnosti Birki a po kterém následuje nový návrh komunikační strategie.
Klíčová slova: marketingová strategie; marketingová komunikace; komunikační strategie; online marketing
Název práce: Marketing strategy of company Birki
Autor(ka) práce: Schrommová, Helena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In the recent years marketing and communication strategy have become an important part of company activities. However, this does not mean that every company keeps up with the new trends and technologies in the area of marketing communication and it is therefore necessary to create an analysis of the current situation in the company. In particular, this thesis is focused on theoretical concepts in the field of marketing and marketing communication, which were used for solving of the case study. The main part of this work is focusing on a critical evaluation of the current marketing and communication strategy of Birki which is followed by a new structure for a communication strategy.
Klíčová slova: marketing; marketing communication; online marketing; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 6. 2020
Datum podání práce: 26. 4. 2021
Datum obhajoby: 10. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73589/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: