Vyhodnocení business potenciálu platformy sdružující módní značky slovenského a českého průmyslu

Název práce: Vyhodnotenie business potenciálu platformy združujúcej módne značky slovenského a českého priemyslu
Autor(ka) práce: Jarošová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca sa zaoberá vyhodnotením business potenciálu online platformy združujúcej módne značky slovenského a českého priemyslu. Jej cieľom bolo zistiť či takáto online platforma už existuje a či by vytvorenie takejto platformy malo business potenciál. Práca je rozdelená do dvoch častí. Teoretická časť je zameraná na priblíženie online platforiem a ich vplyvu a na oblasť módnych značiek. Praktická časť skúma existujúcu konkurenciu na trhu, vyhodnocuje výsledky dotazníkového prieskumu a skúma business potenciál novej platformy aj z finančného hľadiska.
Klíčová slova: online platformy; módne značky; business potenciál
Název práce: Vyhodnocení business potenciálu platformy sdružující módní značky slovenského a českého průmyslu
Autor(ka) práce: Jarošová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá vyhodnocením business potenciálu online platformy sdružující módní značky slovenského a českého průmyslu. Jejím cílem bylo zjistit zda taková online platforma již existuje a zda by vytvoření takové platformy mělo business potenciál. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na přiblížení online platforem a jejich vlivu a na oblast módních značek. Praktická část zkoumá existující konkurenci na trhu, vyhodnocuje výsledky dotazníkového průzkumu a zkoumá business potenciál nové platformy i z finančního hlediska.
Klíčová slova: online platformy; módní značky; business potenciál
Název práce: Evaluation of the business potential of the platform uniting fashion brands of Slovak and Czech industry
Autor(ka) práce: Jarošová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the evaluation of the business potential of an online platform uniting fashion brands of Slovak and Czech industry. Its aim was to find out whether such an online platform already exists and whether the creation of such a platform would have business potential. The work is divided into two parts. The theoretical part is focused on online platforms and their impact in more detail and on fashion brands. The practical part examines the existing competition in the market, evaluates the results of the questionnaire survey and examines the business potential of the new platform also from a financial point of view.
Klíčová slova: online platforms; fashion brands; business potential

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 8. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 2. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73809/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: