Zhodnocení a návrh marketingové strategie firmy G. Benedikt

Název práce: Zhodnocení a návrh marketingové strategie firmy G. Benedikt
Autor(ka) práce: Janáková, Julie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení marketingové strategie společnosti, která je výrobcem hotelového porcelánu G. Benedikt a navrhnout doporučení pro další zlepšení její marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na tři části, a to na část teoretickou, praktickou a část návrhů a doporučení. V teoretické části se práce věnuje základním marketingovým termínům a marketingovým analýzám, které jsou poté využity v praktické části práce. V praktické části bakalářské práce je uvedena aplikace marketingového mixu a marketingové situační analýzy. Na závěrem jsou provedené analýzy shrnuty do SWOT analýzy. Poslední část práce obsahuje autorovi návrhy a doporučení k zlepšení marketingové strategie.
Klíčová slova: marketingová strategie; hotelový porcelán; HORECA; G. Benedikt
Název práce: Evaluation and proposal of marketing strategy for G. Benedikt
Autor(ka) práce: Janáková, Julie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this bachelor thesis is the evaluation of the marketing strategy of the company, which is a manufacturer of hotel porcelain G. Benedikt, and to propose recommendation for further improvement in its marketing strategy. The bachelor thesis is divided into three parts, namely the theoretical part, the practical part and part of the proposals and recommendations. The theoretical part of the thesis contains basic marketing terms and marketing analysis, which are then used in the practical part of this thesis. The practical part presents the application of the marketing mix and marketing situation analysis. Finally, the tested analyzes are summarized in a SWOT analysis. The last part of the thesis contains author's suggestions and recommendations for improving the marketing strategy.
Klíčová slova: marketing strategy; hotel porcelain; HORECA; G. Benedikt

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 5. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 10. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73388/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: