Analýza možností online výuky na základních školách
Název práce: | Analýza možností online výuky na základních školách |
---|---|
Autor(ka) práce: | Němeček, Jiří |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Sedláček, Jiří |
Oponenti práce: | Smutný, Zdeněk |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce se zabývá metodami online vzdělávání na základních školách. Cílem je zjistit, jaké formy online vzdělávání existují a které jsou vhodné při výuce na druhém stupni. Dalším úkolem je ověřit, jaké formy se konkrétně využívají při povinném online vzdělávání. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická se zaměřuje na distanční výuku a pojmy, které souvisí s užíváním ICT technologií ve vzdělávání. Jsou zde představeny LCMS systémy, které se vztahují na online vyučování, a nakonec jsou zmiňovány metody samotné. V praktické části je prováděn výzkum aktivně používaných metod a nástrojů, se kterými se běžně pracuje. Jsou vyhodnocena a představena získaná data. Jsou použity dvě formy průzkumu. Dotazníkové šetření se konalo mezi žáky druhých stupňů základních škol a řízené rozhovory s příslušnými učiteli. |
Klíčová slova: | distanční výuka; online vzdělávání; základní školy; informační a komunikační technologie; metody vyučování; nástroje ICT |
Název práce: | Analysis of online learning options in primary schools |
---|---|
Autor(ka) práce: | Němeček, Jiří |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Sedláček, Jiří |
Oponenti práce: | Smutný, Zdeněk |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This Bachelor thesis is dealing with methods of online education in primary schools. The aim of the thesis is to find out which forms of online education exists, and which are suitable for teaching on lower secondary school. Additional aim is to verify which forms are exactly used in mandatory online education. The thesis is divided into two parts. First theoretical part focuses on distance teaching and terms related to the use of ICT technologies in education. Next are described LCMS systems that are connected to online teaching. Lastly are mentioned methods themselves. In the practical part research is carried out on methods and tools which are commonly used. Obtained data are being evaluated and presented. Two forms of research are used. A questionnaire survey had been spread among students at lower secondary school and controlled interviews with corresponding teachers. |
Klíčová slova: | primary schools; information and communication technologies; distance teaching; online education; teaching methods; ICT tools |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra systémové analýzy |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 17. 2. 2021 |
---|---|
Datum podání práce: | 7. 5. 2021 |
Datum obhajoby: | 17. 6. 2021 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/76298/podrobnosti |