Marketingová strategie pro vybranou firmu

Název práce: Marketingová strategie pro vybranou firmu
Autor(ka) práce: Binterová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Girstlová, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je tvorba marketingové strategie pro začínající firmu Honzovy řízky, která slouží ke zlepšení marketingových aktivit a pozice na trhu. Teoretická část se soustředí na definování pojmů jako jsou marketing, marketingový mix a strategické nástroje. Hlavní část práce je tvořena konkrétními návrhy a vylepšení stávajícího marketingového mixu. Navržené řešení se odráží z provedeného hloubkového rozhovoru a průzkumu trhu, který jsem realizovala za pomoci dotazníku. Dále jsou v práci nacházejí strategické analýzy jako je PESTEL, Porterova analýza pěti sil a SWOT. Tyto analýzy slouží k stanovení hlavních příležitostí a hrozeb. Na základě toho je závěrem práce uvedeno několik opatření a doporučení, které by měly firmě pomoci při jejich marketingových aktivitách a jsou zformulovány směry, jakými se firma může ubírat.
Klíčová slova: Porterův model pěti sil; Honzovy řízky; Marketingový mix; SWOT analýza; Marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy for a selected company
Autor(ka) práce: Binterová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Girstlová, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aims of this bachelor´s thesis is to create a marketing strategy for the start-up company Honzovy řízky, which serves to improve marketing activities and market position. The theoretical part focuses on definition of concepts such as marketing, marketing mix, and strategic tools. The main part of the bachelor´s thesis consists of specific proposals and improvements to the existing marketing mix. The proposed solution reflects upon an in depth interview and market research concluded through a questionnaire. Furthermore, strategic analyses such as PESTEL, Porter's five forces, and SWOT are used in this thesis. These analyses are used to identify major opportunities and threats. On the basis of conducted analyses there are mentioned several recommendations that should help the company with their marketing. There are also formulated directions that the company can further take.
Klíčová slova: Marketing mix; Porter's five forces; SWOT analysis; Honza's schnitzels; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 11. 2020
Datum podání práce: 9. 5. 2021
Datum obhajoby: 26. 5. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75036/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: