Vývoj 2D hry typu tower defense ve frameworku Unity a v programovacím jazyce C#
Název práce: | Vývoj 2D hry typu tower defense ve frameworku Unity a v programovacím jazyce C# |
---|---|
Autor(ka) práce: | Vaněk, Jaroslav |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Bruckner, Tomáš |
Oponenti práce: | Smíšek, Ondřej |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Práce se zabývá vytvořením 2D hry typu tower defense pro počítač jakéhokoliv operačního systému. Téma této hry je post-apokalyptická budoucnost. Hra je vyvíjena ve frameworku unity, za použitý skriptů psaných v jazyce C#. V práci se popisuje proces vytvoření hry, popisuje, jaké technologie byly použity i jak se taková hra vydává. Dále řeší zpětnou vazbu od beta-testerů, kteří si hru již zahráli a podali na ní krátké hodnocení. V první části práce se nejdříve podíváme na teoretické znalosti ohledně vývoje her a shrneme si nástroje, které mohou být použity. Nakonec tyto teoretické znalosti uplatníme v praktickém použití. |
Klíčová slova: | 2D hra; Post-apokalyptické; Unity; C#; Pixel art; Tower defense; Strategie |
Název práce: | Development of 2D tower defense games in the Unity framework and in the C # programming language |
---|---|
Autor(ka) práce: | Vaněk, Jaroslav |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Bruckner, Tomáš |
Oponenti práce: | Smíšek, Ondřej |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Main goal of this work deals with the creation of a 2D tower defense game for a computer of any operating system. The theme of this game is the post-apocalyptic future. The game is developed in the unity framework, using scripts written in C #. The work describes the process of creating a game, describes what technologies were used and how such a game is published. It also addresses feedback from beta testers who have already played the game and given a short evaluation. In the first part of the work, we first look at the theoretical knowledge about game development and summarize the tools that can be used. Finally, we apply this theoretical knowledge in practical use. |
Klíčová slova: | Tower defense; 2D game; post-apocalyptic; Unity; C#; Pixel art; Strategy |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 14. 9. 2020 |
---|---|
Datum podání práce: | 10. 5. 2021 |
Datum obhajoby: | 16. 6. 2021 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/74075/podrobnosti |