Návrh marketingového plánu příspěvkové organizace Planetárium Praha

Název práce: Návrh marketingového plánu příspěvkové organizace Planetárium Praha
Autor(ka) práce: Šedivá, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Šimoňáková, Dominika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce bylo zanalyzovat marketingovou strategii příspěvkové organizace Planetárium Praha a následně navrhnout potřebné změny a doporučení v marketingovém plánu. Organizace se pohybuje v oblasti poskytování služeb a jejím hlavním účelem je vzdělávání a zábava. Teoretická část se zaměřuje na popis a vysvětlení pojmů a metod souvisejících s vytvářením marketingového plánu. V praktické části jsou tyto metody využity v rámci situační analýzy prostředí, která zahrnuje PEST analýzu, Porterovu analýzu 5 sil a SWOT analýzu, a analýzu marketingového mixu. Na základě výstupů z těchto analýz a výsledků vlastního marketingového výzkumu jsou na konci práce navržena doporučení pro vylepšení marketingové strategie.
Klíčová slova: marketing služeb; planetárium; marketingová analýza; marketingový mix
Název práce: Marketing plan of contributory organisation Planetarium Praha
Autor(ka) práce: Šedivá, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Šimoňáková, Dominika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis was to analyse the marketing strategy of the contributory organization Planetarium Praha and then propose the necessary changes and recommendations in the marketing plan. The organization operates in the field of service provision and its main purpose is education and entertainment. The theoretical part focuses on the description and explanation of concepts and methods related to creating a marketing plan. In the practical part, these methods are used in the situational analysis of the environment, which includes PEST analysis, Porter's 5 forces analysis and SWOT analysis, and then the analysis of the marketing mix. Based on the outputs of these analyses and the results of my own marketing research, recommendations for improving the marketing strategy are proposed at the end of this work.
Klíčová slova: marketing mix; service marketing; planetarium; marketing analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2020
Datum podání práce: 11. 5. 2021
Datum obhajoby: 26. 5. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75520/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: