Engagement a jeho ovlivňování v konkrétní organizaci síťového marketingu

Název práce: Engagement a jeho ovlivňování v konkrétní organizaci síťového marketingu
Autor(ka) práce: Černý, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Háša, Stanislav
Oponenti práce: Herlík, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá engagementem a jeho ovlivňováním v konkrétní rozvojově podnikatelské skupině spolupracující se společností síťového marketingu Amway. Jejím hlavním cílem je míru angažovanosti členů této skupiny navýšit, a tak zajistit jejich lepší produktivitu, nasazení a spokojenost. Vzhledem k počtu 21 aktivních členů této skupiny a cílům práce byl pro vlastní výzkum zvolen přístup kombinující kvalitativní a kvantitativní metody, využívající osobních i skupinových rozhovorů a dotazníkového šetření. Postup výzkumu spočíval ve změření angažovanosti, zjištění jejích faktorů a ohodnocení jejich deklarované důležitosti, míry naplnění a reálné důležitosti. Z těchto hodnot byl utvořen graf pro strategickou prioritizaci, který poukázal na klíčové faktory ke zlepšení. Tyto klíčové faktory byly dále podrobeny kvalitativnímu zkoumání, aby byly odhaleny příčiny nedostatku a způsoby možné nápravy. Výstupem diskuse jsou konkrétní doporučení manažerských intervencí, které by mohli angažovanost této skupiny navýšit.
Klíčová slova: engagement; angažovanost; faktory angažovanosti; síťová marketing; Amway; zvýšení angažovanosti
Název práce: Engagement and its effects on concrete network marketing organization
Autor(ka) práce: Černý, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Háša, Stanislav
Oponenti práce: Herlík, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This paper explores engagement and its effect on a concrete developing/growth entrepreneurship group that associates with a network marketing group called Amway. Its main goal is to increase the level of engagement of its members and thus, ensure higher productivity, engagement, and satisfaction. Given that this group is twenty-one members strong as well as the aims of this organization, the research portion of this paper utilizes both qualitative and quantitative methods using personal and group interviews as well as a questionnaire. The methodology of this research consisted of measuring the level of engagement, determining its factors, and assessing its declared importance, the level of fulfillment, and real importance. Using these values, a graph was developed to be used for strategic prioritization showing factors key for improvement. These key factors then underwent qualitative research to be assessed for causes of imperfections and ways of improvement. The outcome of the discussion consists of concrete recommendations for managerial interventions which could cause an increase in the engagement levels of this group.
Klíčová slova: engagement; factors of engagement; increasing engagement; engagement in entrepreneurship; network marketing; Amway; Setzer International

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 11. 2020
Datum podání práce: 13. 5. 2021
Datum obhajoby: 16. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75671/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: