Strategická analýza

Název práce: Strategická analýza
Autor(ka) práce: Kochová, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Kubíčková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou okolí společnosti Rupa, spol s r.o. Jejím cílem je navrhnout konkrétní opatření ke zvýšení podílu vlastních produktových řad společnosti Rupa na trhu tyčinek v České republice. Teoretická část vysvětluje základní pojmy strategické analýzy a popisuje metodiku PESTLE analýzy, analýzy vybraných základních charakteristik odvětví, Porterův model pěti sil a Mapu konkurenčních skupin. Praktická část obsahuje analýzu makrookolí a mikrookolí společnosti Rupa. Výsledkem bakalářské práce jsou konkrétní navržená opatření v oblasti marketingu společnosti, která se týkají reklamy na Facebooku, Instagramu a Youtube, navázání spolupráce s foodblogery, využití samplingu, marketingu v místě prodeje např. v podobě stojanů, positioningu společnosti (česká společnost s 25letou tradicí a zajímavou historií), positioningu produktů společnosti (“zdravý“, “bez…“, přírodní), a společenská odpovědnost firmy (výroba zdravých a kvalitních výrobků, udržitelné obaly, udržitelné zdroje, podpora sportovních družstev).
Klíčová slova: Strategická analýza; Porterův model pěti sil; Mapa konkurenčních skupin
Název práce: Strategic analysis of the business environment of Rupa, spol s r.o
Autor(ka) práce: Kochová, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Kubíčková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis elaborates the strategic analysis of the business environment of the company Rupa, spol s r.o. The aim of the thesis is to increase market share of Rupa's product lines in the snack bars market in the Czech republic. The theoretical part defines basic terminology and describes the methodology of PESTLE analysis, Porter’s five forces model, analysis of selected basic characteristics of the industry, Map of strategic groups. Strategic analysis of the business environment of Rupa, spol s r.o. The result of bachelor thesis are specific proposed measures in the field of company marketing, those are: advertisements on Facebook, Instagram, Youtube, collaborations with Foodbloggers, sampling, POP/POS marketing f.e. rack, company positioning (Rupa is a traditional Czech company, with interesting history), product positioning (healthy, free from, natural), CSR (goals such as: production of high quality, healthy food, sustainable packaging, sustainable resourcing, support of sport’s team).
Klíčová slova: Map of strategic groups; Porter's five forces analysis; Strategic analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 10. 2020
Datum podání práce: 12. 5. 2021
Datum obhajoby: 8. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74815/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: