Dopad pandémie Covid 19 na stratégiu značky Maybelline New York na českom trhu

Název práce: The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
Autor(ka) práce: Grelnethová, Terézia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Žideková, Denisa
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the brand strategy of the company Maybelline New York on the Czech market and the impact of the pandemic caused by the Corona virus on this brand strategy. The main goals of this work are to describe the brand strategy of the company Maybelline New York and to find out what impact the corona virus pandemic had on this brand strategy since 2020. The secondary goals are to compare the brand strategy of Maybelline New York on the Czech market with the American market w... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: brand; brand strategy; Maybelline New York; Make Up In The City; Coronavirus
Název práce: Dopad pandémie Covid 19 na stratégiu značky Maybelline New York na českom trhu
Autor(ka) práce: Grelnethová, Terézia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Žideková, Denisa
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá značkovou stratégiou firmy Maybelline New York na českom trhu a dopadom pandémie spôsobenej korona vírusom na túto značkovú stratégiu. Hlavné ciele práce sú popísanie značkovej stratégie firmy Maybelline New York a zistenie, aký vplyv mala na túto značkovú stratégiu pandémia vzniknutá ohľadom korona vírusu od roku 2020. Vedľajšími cieľmi práce je porovnať značkovú stratégiu Maybelline New York na českom trhu s trhom americkým, kde samotná značka vznikla a zistiť, či no... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: značka; značková stratégia; Maybelline New York; Make Up In The City; koronavírus

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 6. 2020
Datum podání práce: 25. 6. 2021
Datum obhajoby: 8. 9. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73568/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: