Automatizované testování mobilních her
Název práce: | AUTOMATED MOBILE GAME TESTING |
---|---|
Autor(ka) práce: | Beliavskaia, Daria |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Doležel, Michal |
Oponenti práce: | Korčák, Jiří |
Jazyk práce: | English |
Abstrakt: | The game industry has grown significantly in the last decade, particularly the mobile gaming segment, which now accounts for more than half of all applications available in the app stores. It is no surprise that there is a huge demand for higher-quality mobile game application. Manual testing is still a common practise among mobile game developers, however today there is a range of test automation tools on the market, that can minimize the testing time and improve game quality and production time. The main goal of this bachelor thesis is to compare test automation tools for mobile games by evaluating and implementing them into the game prototype. Each tool was evaluated according to the defined sets of criteria including test script development. Based on the results, the most relevant testing tool was selected. |
Klíčová slova: | Mobile games; game testing; test automation; object recognition |
Název práce: | Automatizované testování mobilních her |
---|---|
Autor(ka) práce: | Beliavskaia, Daria |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Doležel, Michal |
Oponenti práce: | Korčák, Jiří |
Jazyk práce: | English |
Abstrakt: | V posledním desetiletí se herní průmysl hodně rozvinul, zejména segment mobilních her, který v současnosti představuje více než polovinu všech aplikací dostupných v online obchodech . Není žádným překvapením, že roste i poptávka po kvalitnějších mobilních herních aplikacích. Manuální testování je stále běžnou praxí mezi vývojáři mobilních her, ale dnes je na trhu řada nástrojů pro automatizaci testování, které dokážou minimalizovat dobu testování a zlepšit kvalitu her a produkční dobu. Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat testovací automatizační nástroje pro mobilní hry jejich vyhodnocením a implementací do prototypu hry. Každý nástroj byl hodnocen podle definovaných sad kritérií včetně vývoje testovacího skriptu. Na základě výsledků byl vybrán nejrelevantnější testovací nástroj. |
Klíčová slova: | Mobilní hry; testovaní her; automatizované testovaní; object recognition |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 2. 12. 2020 |
---|---|
Datum podání práce: | 13. 12. 2021 |
Datum obhajoby: | 26. 1. 2022 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/75399/podrobnosti |