Měření spokojenosti zákazníků v Modré pyramidě, stavební spořitelně, a.s

Název práce: Měření spokojenosti zákazníků v Modré pyramidě, stavební spořitelně, a.s
Autor(ka) práce: Pešková, Olga
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lukšů, Vladimír
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá postupy monitorování a měření spokojenosti zákazníků. Teoretická část obsahuje zásady a postupy doporučované v této činnosti a praktická část obsahuje návrh zavedení měření spokojenosti zákazníků v Modré pyramidě stavební spořitelně, a.s., kde se dosud měření spokojenosti zákazníků neprovádí.
Klíčová slova: monitorování spokojenosti; spokojenost zákazníků; měření spokojenosti zákazníků
Název práce: Contentment surveying of customers of Modra pyramida co-operative bank
Autor(ka) práce: Pešková, Olga
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Lukšů, Vladimír
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on processes of control and contentment surveying of customers. The theoretical part contains principles and procedures recommended for this activity. The practical part covers the suggestion to implement the contentment surveying of customers of Modra pyramida co-operative bank where customers' contentment surveying is not carried out yet.
Klíčová slova: contentment control; customers contentment; customers contentment surveying

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 12. 2008
Datum podání práce: 12. 12. 2008
Datum obhajoby: 27. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17432/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: