Marketingová strategie v začínající firmě

Název práce: Marketingová strategie v začínající firmě
Autor(ka) práce: Píchová, Pavlína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Vondra, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce bylo provést situační analýzu mikroprostředí i makroprostředí, ověřit potenciál trhu pro vstup nové firmy a vybrat primární cílovou skupinu, pro níž se sestaví marketingový mix služby. Pro shrnutí analýzy byla zvolena metoda IFE, EFE Matrix počítající skóre jednotlivých faktorů SWOT a doporučující konkrétní druh strategie. Dále byla použita analýza ANOVA a korelační koeficienty zjišťující závislost ceny na klíčových parametrech. Závěrem práce byl vybrán a definován segment cílové skupiny a dle jeho preferencí byl sestaven marketingový mix začínající firmy doplněný o další doporučení.
Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový výzkum; marketingový mix
Název práce: Marketing Strategy In a Starting Company
Autor(ka) práce: Píchová, Pavlína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Vondra, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the diploma thesis was to perform a marketing research of the micro and macro environment, verify the market potential for the entry of a new company and select the primary target group for which the marketing mix of the service will be compiled. The IFE, EFE Matrix method calculating the score of individual SWOT factors was chosen to summarize the analysis and to recommend type of strategy. Furthermore, ANOVA analysis and correlation coefficients were used to determine the dependence of price on key parameters. At the end of the work, the target group was selected and defined, and a marketing mix was set according to its preferences.
Klíčová slova: Marketing strategy; Marketing mix; Marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 8. 2021
Datum podání práce: 15. 12. 2021
Datum obhajoby: 26. 1. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77490/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: