Podnikatelský plán – realitní zprostředkovatel

Název práce: Podnikatelský plán – realitní zprostředkovatel
Autor(ka) práce: Jelínek, Aleš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je sestavit podnikatelský plán samostatného realitního zprostředkovatele a posoudit jeho realizovatelnost zpracováním finančního plánu. Základní výzkumné otázky jsou: jaké jsou formální náležitosti, které musí realitní zprostředkovatel splnit po přijetí nové legislativy, kde je tržní příležitost pro nový subjekt, jaká má být propozice a pro jaký tržní segment, jakou marketingovou a obchodní strategii zvolit, zda je realistické se prosadit jako samostatný zprostředkovatel. V teoretické části je představen formální rámec, definice a náležitosti realitního zprostředkování, představeny principů a náležitosti plánu, doporučená struktura a obsahuje. V praktické části je sestaven vlastní plán, obsahuje manažerské shrnutí, popis podnikatelské příležitosti, popis podniku a cílů, analýzu cílového trhu, zákazníka, trhu nemovitostí a konkurence, marketingovou a obchodní strategii a finanční plán na období pěti let ve třech scénářích, SWOT analýzu, rizika projektu a návrhy a doporučení. Závěr práce slouží jako podklad pro rozhodnutí o realizaci podnikatelského plánu, či jeho modifikaci.
Klíčová slova: Realitní zprostředkování; dědické řízení; oceňování nemovitosti; prodej a pronájem nemovitosti; podnikatelský plán
Název práce: Business Plan - Real Estate Broker
Autor(ka) práce: Jelínek, Aleš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of the thesis is to compile a business plan of an independent real estate broker and assess its feasibility with financial plan. The basic research questions are what are the formalities that a real estate broker must meet after adoption of new legislation, where is the market opportunity, what is the proposition and for which market segment, which marketing and sales strategy to choose, whether it is realistic to do business as an independent realtor The theoretical part includes, formal framework, definitions, and requirements of real estate brokerage, contains principles of a plan, its recommended structure and content. The practical part includes business plan, management summary, description of market opportunity, description of the company and goals, analysis of the target market, customers, property market and competition, marketing and sales strategy, five years financial plan prepared in three scenarios, SWOT analysis, project risks, suggestions, and recommendations. The final part serves as a basis for decision on the implementation of this business plan or its modification.
Klíčová slova: Real estate brokerage; business plan; inheritance; real estate valuation; sales, and rental of properties

Informace o studiu

Studijní program / obor: Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 9. 2021
Datum podání práce: 28. 3. 2022
Datum obhajoby: 7. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77648/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: