Strategie značky BeBe Dobré ráno na českém trhu

Název práce: Strategie značky BeBe Dobré ráno na českém trhu
Autor(ka) práce: Faráriková, Aneta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem diplomové práce je strategie značky BeBe Dobré ráno na českém trhu.
Klíčová slova: marketingový výzkum značky BeBe Dobré ráno; hodnota značky BeBe Dobré ráno; strategie značky BeBe Dobré ráno
Název práce: Strategy of the BeBe Dobré ráno brand on the czech market
Autor(ka) práce: Faráriková, Aneta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this diploma thesis is the strategy of the BeBe Dobré ráno brand on the czech market.
Klíčová slova: marketing research of the BeBe Dobré ráno brand; BeBe Dobré ráno brand equity; strategy of the BeBe Dobré ráno brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2008
Datum podání práce: 18. 12. 2008
Datum obhajoby: 27. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16843/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: