Cenová strategie za využití analýzy velkých dat

Název práce: Cenové stratégie za využitia analýzy veľkých dát
Autor(ka) práce: Bihány, Daniel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bahník, Štěpán
Oponenti práce: Tkáčik, Marcel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto práca sa venuje problematike cenových stratégií v prostredí e-commerce. Cieľom práce je preskúmať a vyhodnotiť cenové praktiky využívané spoločnosťami pôsobiacimi v elektronickom obchode Českej republiky, s dôrazom na využitie analýzy veľkých dát. Teoretická časť sa úvodom venuje cene a cenovým stratégiám, následne je v nej pozornosť venovaná elektronickému obchodu, cenovým stratégiám v ňom využívaným a problematike veľkých dát s nim súvisiacou. V praktickej časti je prostredníctvom metódy... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: veľké dáta; cenová stratégia; cena; e-commerce; Česká republika
Název práce: Pricing strategies using big data analysis
Autor(ka) práce: Bihány, Daniel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bahník, Štěpán
Oponenti práce: Tkáčik, Marcel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This thesis addresses the issue of pricing strategies in an e-commerce environment. The thesis aims to examine and evaluate the pricing practices used by e-commerce companies operating in the Czech Republic, with an emphasis on the use of big data analytics. The research presents an introduction to price and pricing strategies, next focusing on e-commerce, the pricing strategies used in it, and the big data phenomena related to it. In the practical study of this thesis, over 10 million product d... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: pricing strategy; big data; e-commerce; Czech Republic; price
Název práce: Cenová strategie za využití analýzy velkých dat
Autor(ka) práce: Bihány, Daniel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bahník, Štěpán
Oponenti práce: Tkáčik, Marcel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práce se zabývá problematikou cenových strategií v prostředí elektronického obchodu. Cílem práce je prozkoumat a zhodnotit cenové postupy používané společnostmi působícími v oblasti elektronického obchodu v České republice s důrazem na využití analýzy velkých dat. Teoretická část začíná úvodem do problematiky cen a cenových strategií, poté se zaměřuje na elektronické obchodování, cenové strategie v něm používané a na problematiku velkých dat s ním spojenou. V praktické části je metodou web scrap... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: cena; cenová strategie; velká data; e-commerce; Česká republika

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 10. 2021
Datum podání práce: 9. 5. 2022
Datum obhajoby: 8. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/78370/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: