Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví

Název práce: Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Autor(ka) práce: Buňatová, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Kopecký, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingem v soukromém sektoru ve zdravotnictví, předmětem zkoumání je především konkrétní ambulance, a to Bon Medical s.r.o. v Třemošné u Plzně. Teoretická část je věnovaná teoretickým poznatkům z oblasti marketingu obecně, marketingu služeb a marketingu v sektoru ve zdravotnictví. Navazující metodologická část popisuje výzkumné otázky a nástroje marketingového výzkumu, jako je dotazníkové šetření, které zkoumá spokojenost klientů, hloubkový rozhovor s jednatelem společnosti, SWOT analýza a matice SPACE. Praktická část především analyzuje zmiňovanou ambulanci Bon Medical a následně jsou aplikovány marketingové nástroje uvedené v teoretické části. Závěrem práce jsou návrhy a doporučení pro společnost Bon Medical.
Klíčová slova: Marketing ve službách; Gastroenterologie a interna; Marketing ve zdravotnictví; Soukromé zdravotnické zařízení; Marketing
Název práce: The Role of Marketing in Privat Sector in Health Care
Autor(ka) práce: Buňatová, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Kopecký, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis deals with marketing in privat sector in health care, the subject of research is mainly a specific clinic, namely Bon Medical s.r.o. in Třemošná near Plzeň. The theoretical part is devoted to theoretical knowledge in the field of marketing in general, service marketing and marketing in the health care sector. The following methodological part describes research questions and marketing research tools, such as a survey that examines client satisfaction, an interview with the company’s executive, SWOT analysis and SPACE matrix. The practical part mainly analyzes the mentioned Bon Medical ambulance and then the marketing tools listed in the theoretical part are applied. The work concludes with suggestions and recommendations for Bon Medical.
Klíčová slova: Marketing in Health Care; Gastroenterology an Internal Medicine; Marketing; Service Marketing; Privat Medical Unit

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 3. 2021
Datum podání práce: 9. 5. 2022
Datum obhajoby: 8. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76559/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: