Analýza českého mediálního trhu

Název práce: Analýza českého mediálního trhu
Autor(ka) práce: Matějovská, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práci se zabývám analýzou českého mediálního trhu, přičemž jádrem je jeho analýza z pohledu potřeb pracovníků public relations. Cílem práce je zjistit, jak vidí současnou spolupráci s médii právě pracovníci PR. Ujasnit si, jakým způsobem probíhá a na základě čeho si vybírají typ média, s kterým komunikují. Provedla jsem kvalitativní průzkum -- písemné dotazování formou ankety. Dalším záměrem je vytvořit přehled dnes existujících médií dle tématiky, jakou se zabývají.
Klíčová slova: Press relations; Novinářská etika; Česká mediální scéna
Název práce: Analysis of czech medial market
Autor(ka) práce: Matějovská, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
I deal with analysis of Czech medial market in my work, especially with analysis for needs of PR specialists. The object of my work is description of cooperation between PR specialists and Medias. I made qualitative research. Another aim is to make a list of all Czech Medias.
Klíčová slova: Media relations; journales ethics; Czech medial market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2008
Datum podání práce: 1. 2. 2009
Datum obhajoby: 26. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16097/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: