Komunikační strategie Paláce Flóra

Název práce: Komunikační strategie Paláce Flóra
Autor(ka) práce: Caletková, Miroslava
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Pospíšil, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V rámci zpracovávání tohoto tématu jsem spolupracovala s marketingovou ředitelkou Paláce Flóra, Šárkou Bušková, které mi v mnohém pomáhala. Práce je strukturována do dvou částí -- teoretické a praktické. Teoretická část je dále členěna do tří hlavních kapitol. Postupně zde procházíme pojmy jako "Marketing", "Marketingový mix", dále přecházíme ke komunikaci obecně a nakonec k zásadám efektivní marketingové a komerční komunikace. Praktická část se zabývá konkrétním obchodním centrem, jeho postavením na pražském trhu, strategií a přístupem k návštěvníkům. Je členěna opět do dvou základních kapitol. První z nich se zabývá situační analýzou, tedy popisem současné situace a zhodnocením přímé konkurence Paláce Flóra. V druhé části je popsána konkrétní komunikační strategie a komunikační plán Paláce Flóra na rok 2008. Což je i výstup a hlavní cíl této diplomové práce. K dosažení cílů byly použity poznatky z nastudované literatury doplněné o informace získané sledováním aktuální situace mezi obchodními centry. Část údajů byla použita na základě kontaktu s marketingovým oddělením Paláce Flóra.
Klíčová slova: Komunikační strategie; Komunikační plán; Komunikační mix
Název práce: Communication strategy of Palace Flora
Autor(ka) práce: Caletková, Miroslava
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Pospíšil, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work is devided into to main parts. A theoretic one and a practical one. In the first one we can find concepts like: Marketing, Marketing mix, Communication strategy, Communication mix and others. And in the second one threre is analyze of current communication strategy and a proposal of the communication plan of Palace Flora for the year 2008. I was cooperating on this work with the director of marketing department of Palace Flora, Sarka Buskova.
Klíčová slova: Communication strategy; Communication mix; Communication plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 6. 2008
Datum podání práce: 15. 12. 2008
Datum obhajoby: 19. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16852/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: