Nábor zaměstnanců a employer branding vybrané společnosti

Název práce: Nábor zaměstnanců a employer branding vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Karhánková, Helena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Černá, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje tématu náborového procesu a employer brandingu ve vybrané konzultačně-technologické společnosti. Jejím cílem je analýza náborového procesu a employer brandingu organizace a navržení nových opatření, která zajistí efektivitu a podpoří vnímání značky zaměstnavatele. Teoretická část vysvětluje základní pojmy, které s touto problematikou souvisí, tedy personální práci a konkrétně získávání a výběr zaměstnanců, dále vysvětluje význam employer brandingu a employee value proposition. V praktické části je nejprve představena vybraná společnost. Dále je provedena analýza náborového procesu, která je uskutečněna pomocí interních materiálů organizace a rozhovorů s personalisty a zaměstnanci. Dále se věnuje dotazníkovému průzkumu mezi zaměstnanci společnosti, souvisejícímu s employee value proposition. V závěru diplomové práce jsou shrnuty výsledky a navržená nová opatření.
Klíčová slova: náborový proces; značka zaměstnavatele; výběr zaměstnanců; získávání zaměstnanců
Název práce: Recruitment process and Employer Branding in the Selected Company
Autor(ka) práce: Karhánková, Helena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Černá, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis focused on the recruitment process and employer branding in a selected consulting and technology company. Its aim is to analyze the recruitment process and employer branding of the company and to propose new measures that will ensure efficiency and promote the perception of the employer brand. The theoretical part explains the basic concepts related to this issue, i.e. personnel work and specifically recruitment and selection of employees, and explains the importance of employer branding and employee value proposition. The practical part first introduces the selected company. Next, an analysis of the recruitment process is carried out using the company´s internal materials and interviews with recruiters and employees. Next, a questionnaire survey among the employees of the company related to the employee value proposition is discussed. The master thesis concludes by summarizing the results and proposing new measures that will ensure the effectiveness of the recruitment process and that will enhance the perception of the employer brand.
Klíčová slova: Employer brand; Employee recruitment; Recruitment process; Employee selection

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 3. 2022
Datum podání práce: 20. 4. 2023
Datum obhajoby: 8. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80383/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: