Diplomová práce se věnuje tématu náborového procesu a employer brandingu ve vybrané konzultačně-technologické společnosti. Jejím cílem je analýza náborového procesu a employer brandingu organizace a navržení nových opatření, která zajistí efektivitu a podpoří vnímání značky zaměstnavatele. Teoretická část vysvětluje základní pojmy, které s touto problematikou souvisí, tedy personální práci a konkrétně získávání a výběr zaměstnanců, dále vysvětluje význam employer brandingu a employee value propo... zobrazit celý abstraktDiplomová práce se věnuje tématu náborového procesu a employer brandingu ve vybrané konzultačně-technologické společnosti. Jejím cílem je analýza náborového procesu a employer brandingu organizace a navržení nových opatření, která zajistí efektivitu a podpoří vnímání značky zaměstnavatele. Teoretická část vysvětluje základní pojmy, které s touto problematikou souvisí, tedy personální práci a konkrétně získávání a výběr zaměstnanců, dále vysvětluje význam employer brandingu a employee value proposition. V praktické části je nejprve představena vybraná společnost. Dále je provedena analýza náborového procesu, která je uskutečněna pomocí interních materiálů organizace a rozhovorů s personalisty a zaměstnanci. Dále se věnuje dotazníkovému průzkumu mezi zaměstnanci společnosti, souvisejícímu s employee value proposition. V závěru diplomové práce jsou shrnuty výsledky a navržená nová opatření. |