Marketingová strategie společnosti Mybelka, s.r.o. a návrh na její zlepšení

Název práce: Marketingová strategie společnosti Mybelka, s.r.o. a návrh na její zlepšení
Autor(ka) práce: Köszegi, Nela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit a analyzovat současnou marketingovou strategii Mybelka navrhnout její zlepšení. První část je věnována základní definici marketingu a novým trendů v této oblasti. Praktická část analyzuje současně uplatňovanou marketingovou strategii pomocí SWOT analýzy, porovnání s konkurencí a rozboru marketingového mixu. Součástí praktické části je vlastní dotazníkové šetření zaměřené na vnímání značky Mybelka a účinnost její současné marketingové strategie. Na závěr jsou na základě analýzy marketingové strategie a vlastního průzkumu uvedena doporučení ke zlepšení.
Klíčová slova: Marketingová strategie; Marketing; Marketingový mix; SWOT analýza
Název práce: Marketing strategy of the company Mybelka, s.r.o. and a proposal for its improvement
Autor(ka) práce: Köszegi, Nela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this bachelor thesis is to evaluate and analyze the current marketing strategy of the company Mybelka and to propose its improvement. The first part defines the basic concepts of marketing and new trends in this field. The practical part analyses the currently applied marketing strategy by means of SWOT analysis, comparison with competitors and marketing mix analysis. The practical part includes a questionnaire survey focused on the perception of the Mybelka brand and the effectiveness of its current marketing strategy. Finally, recommendations for improvement are proposed based on the conducted analysis of the marketing strategy and the survey.
Klíčová slova: Marketing mix; Marketing; Marketing strategy; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 9. 2022
Datum podání práce: 27. 4. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81521/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: