Význam a efektivita stáží (trainee programu) v konkrétní firmě (FMCG oblast)

Název práce: Význam a efektivita stáží (trainee programu) v konkrétní firmě (FMCG oblast)
Autor(ka) práce: Padevětová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá významem a efektivitou stáží jak pro studenty, tak především pro zaměstnavatele. K řešení byla využita analýza dat z reportů firmy, dotazníkové šetření s třemi cílovými skupinami a hloubkové rozhovory s vybranými zástupci HR oddělení. Firma má Trainee program zorganizovaný velmi dobře, ale chybí zde návazná komplexnější práce s identifikovanými talenty. Na základě toho byl navržen talentový program, který by umožnil další rozvoj těchto talentů. Práce je přínosem jak pro sledovanou firmu, tak i pro ostatní firmy zabývající se zaměstnáváním mladých lidí.
Klíčová slova: FMCG; Stáže; Trainee program; Generace Z; Talent Management; Lidské zdroje
Název práce: Importance and effectiveness of internships (Trainee program) in a selected company (FMCG sector)
Autor(ka) práce: Padevětová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the importance and effectiveness of internships for both students and employers. The solution was based on the analysis of data from company reports, a questionnaire survey with three target groups and in-depth interviews with selected representatives of the HR department. The company's Trainee programme is very well organised, but there is a lack of follow-up more comprehensive work with the identified talents. Based on this, a talent programme was designed to further develop these talents. The work is of benefit to both the company under review and other companies involved in the employment of young people.
Klíčová slova: Trainee program; Generation Z; FMCG; Talent Management; Human Resources; Internships

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 6. 2022
Datum podání práce: 27. 4. 2023
Datum obhajoby: 8. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80862/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: