Realizovatelnost business plánu v oblasti prodeje leteckých motorů

Název práce: Realizovatelnost business plánu v oblasti prodeje leteckých motorů
Autor(ka) práce: Princová, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Bláha, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé bakalářské práce bylo vypracovat business plán, který nám poskytne všechny důležité informace k rozhodnutí, zda se se zákazníkem vyplatí obchodovat. Bakalářská práce se skládá ze tří částí, teoretické a praktické a vyhodnocení. V teoretické části části popisuji B2B prostředí a business plán, jeho druhy, jeho strukturu a všechny jeho náležitosti relevantní pro tento případ. Praktická část je rozdělena na několik kapitol, ve kterých se zabývám popisem trhu s leteckými motory a vypracováním konkrétního business plánu. V jednotlivých kapitolách se zabývám titulní stranou, obsahem, účel business plánu, shrnutím, podnikatelskou příležitost, popisem společnosti a výrobků. V závěru práce se pak nachází finanční analýza, analýza konkurence, SWOT analýza a PEST analýza. Na konci práce odpovídám na otázku, jestli se společnosti vyplatí se obchodovat se zákazníkem.
Klíčová slova: letectví; letecké motory; business plán
Název práce: Feasibility of the business plan in the field of aircraft engine sales
Autor(ka) práce: Princová, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Bláha, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my bachelor's thesis was to create a business plan that will provide all the important information to decide whether it is worth doing business with the customer. The bachelor thesis consists of three parts - theoretical, practical and evaluation. In the theoretical part I describe the B2B environment and the business plan, its types, its structure and all its elements relevant to this case. The practical part is divided into several chapters in which I describe the aircraft engine market and create the specific business plan. The business plan consists of the cover page, the content, the purpose of the business plan, the executive summary, the business opportunity, the company and product description. The thesis then concludes with a financial analysis, a competitor analysis, a SWOT analysis and a PEST analysis. At the end of the paper, I answer the question whether it is worth for a company to do business with a customer.
Klíčová slova: business plan; aircraft industry; aircraft engines

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2022
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 8. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81854/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: