Návrh komunikační strategie nového nápoje na českém trhu

Název práce: Návrh komunikační strategie nového nápoje na českém trhu
Autor(ka) práce: Uhlík, Miroslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce bylo stanovit vhodnou komunikační strategii pro úspěšný vstup nápoje horchata na český trh. Primárně se jednalo o B2C marketingovou komunikaci směrem ke spotřebitelům a sekundárně se jednalo o B2B marketingovou komunikaci směrem ke kamenným a online maloobchodním řetězcům spolu se segmentem HORECA. K splnění tohoto cíle slouží polostrukturované hloubkové rozhovory se zástupci společností Nestlé, Albert, POS Media a Soyka. Zároveň byl provedený senzorický test na farmářském ... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: komunikační strategie; B2B marketing; B2C marketing; uvedení produktu na trh; online-to-offline; value-based selling; shared value
Název práce: Communication strategy for a new beverage launch on the Czech market
Autor(ka) práce: Uhlík, Miroslav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with creating a suitable communication strategy for the successful launch of horchata into the Czech market. The primary goal was to create a B2C marketing strategy for consumers, and secondarily, a B2B marketing strategy for brick-and-mortar and online retail chains together with the HORECA segment. Semi-structured, in-depth interviews with representatives from Nestlé, Albert, POS Media, and Soyka were used to meet this objective. At the same time, a sensory test was conducted ... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: B2B marketing; B2C marketing; product launch; online-to-offline; communication strategy; value-based selling; shared value

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 6. 2022
Datum podání práce: 29. 4. 2023
Datum obhajoby: 8. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80861/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: