Strategie malé maloobchodní firmy

Název práce: Strategie malé maloobchodní firmy
Autor(ka) práce: Keslerová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé práce je popsat a zhodnotit strategii malé maloobchodní firmy. Práce se zaměřuje na hodnocení marketingového mixu a konkurenční strategie. Snažím se v práci popsat celkové konkurenční postavení firmy na českém trhu a její možnosti konkurenceschopnosti a ekonomické efektivnosti v budoucnosti.
Klíčová slova: Konkurenční strategie; Konkurenceschopnost; Marketingový mix
Název práce: The strategy of the small retailer
Autor(ka) práce: Keslerová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my thesis is the description and the analysis of the strategy. The thesis appreciate the Marketing mix of the retailer and the competitive strategy. I tried to describe the whole competitive position of the retailer in the market and the ability to compete.
Klíčová slova: The competitive strategy; Marketing mix; The ability to compete

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 11. 2008
Datum podání práce: 10. 1. 2009
Datum obhajoby: 6. 2. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16358/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: